deserveit

Veckan

Kategori: Träning & Hälsa

Hur min tränings vecka ser ut just nu har ni här :)
 
Måndag - Just Dance pass på gymmet kl: 19.00 (12 olika dansstilar på 1 timma)
Tisdag - Träna styrke på morgonen och kanske träna styrke på kvällen också.
Onsdag - Träna styrke på morgonen och ett Just Dance pass kl: 17.30
Torsdag - Vilodag.
Fredag - Träna styrke på kvällen kanske.
Lördag - Träna cirkelgym kl 09.30
Söndag - Träna styrke på kvällen.
 
På torsdagen blir det min vilodag eftersom jag ska på vimmelmöte
samt gå på clubbkväll på Make Up Store med fina vänner <3
 
En bild som blev tagen i lördags då jag och min fina vän Celena tog med oss
en termos med kaffe, en filt och solglajjorna. Vi satt ute i solen hela eftermiddagen.
Så varmt och otroligt mysigt!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: