deserveit

Make Up Store - Cocktail

Kategori: Handlat

I onsdags så var jag med Celena och Mikaela på clubkväll.
Make Up Store visade sina nyheter från nya kollektionen Cocktail som ingen mindre
än Linda Hallberg har skapat!
 
Riktigt grymma vår färger må jag säga :)
 
Jag köpte en del saker som vanligt ;)
Men förutom bilderna som ni ska få se så köpte jag även founddation, puder samt easy cover "red".
Men även detta fick följa med hem.
 
Nya nagellacket (Anders) ett super snyggt lack!!
 
Ett läppstift jag köpt förut men som tog slut här hemma.
Läppstiftet (Stage Sheer).
Den är ingen nyhet men jag gillar den verkligen!
Perfekt till vardags men även till fest om man sminkar till ögonen lite extra, tillexempel med
en snygg eyeliner vinge :)
 
Man fick med på köpet ett litet kit.
En typ av smink skrin där man kan ställa ditt ögonskuggor eller vad man känner för.
Spegeln sitter fast i skrinet och man fick även till en liten bok
med steg för steg gällande hud och ögon.
 
Och så fick de nya magasinet följa med hem såklart ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: