deserveit

Firande <3

Kategori: Allmänt

Hade det fantastiskt mysigt igår :D
Började med att man fick besök av familjen som
hade köpt med sig tårta och annat gott samt en massa
fina presenter <3
Min extremt charmiga Bror <3
Systra min <3
Min store lille Bror <3
Mumsig Tårta :)
Gottit :)
Fick en upplevelse av föräldrarna ;)
Finns en massa olika alternativ man kan välja på,
så ska bli spännande :)
När jag bestämt mig så får ni veta vad det blev :D
Brodern var lite finurlig med sin present till mig, hihi ^^,
Det var ju inte direkt ett objektiv, lite roligare variant kan man säga..
Man kan använda det på flera olika sätt helt klart, Haha! :D
Kommer bli helt perfekt dekoration i mitt blivande foto rum, skojsigt <3
Där ser ni vad jag menar ;) Riktigt finurlig han är min käre Bror :D
Av min andra Bror så fick jag ett par örhängen, super fina :D
De ska användas inom kort <3
Av Systra min så fick jag detta :D
En döskalle som man lägger ljus i samt mumsigaste ljusen vanilj! <3
Ska bli så gott och mys att tända de senare :D
Fint kort av Familjen <3
Efter det fina besöket av Familjen så blev man
bjuden på Ming av Hjärtat mitt, Yummie <3
Sedan så blev det att jobba några timmar,
och där blev det en hel del skratt ;)
Allt från fötter till Skogaholm, Haha!
Senare så fick man sig en rejäl överraskning av Hjärtat
när man kom hem :D
Började med att man fick en super fin vas, alldeles perfekt för jag har
ju aldrig ägt någon, hihi ^^,
Sedan så fick man fantastiskt fina rosor <3
Och under kudden så låg detta underbara halsband :D <3
Vi myste ner oss i soffan med kladdkaka och kollade på filmen

New Year's Eve :)

Riktigt gullig film med otroligt många kända ansikten man känner igen direkt :P
Helt klart Sevärd <3
Hade en helt fantastisk födelsedag <3
Super Duper Mysigt <3
Stort TACK till min älskade
Familj & mitt Hjärta som gjorde min dag underbar <3
TACK för alla fina presenter <3
Och till er alla andra..
Jätte TACK för att man fick så otroligt många gratulationer av er, Tackar :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: