deserveit

Såja :D

Kategori: Allmänt

Dags för ett nytt inlägg här, var ju några dagar sen sist ;)
Andledningen till detta är att man har jobbat en del nätter
och jag brukar ha som vana att blogga på kvällarna men
har ju som sagt inte varit hemma så där har ni svaret ;D
Helgen bestod utav work, work :)
Men även också lite Rollspel ^^,
Lite kort omgång men även min första riktiga
spel omgång som bestod utav 3 tillfällen :)
Det hela slutade med Krasch - KAAAABOOOM! xD
Så nu ska det bli spännande hur det kommer
bli nästa gång, helt nya anourlunda karaktärer,
ny mijö, ja allt helt nytt ;)
Men jag ska ha grymma krafter, eller jag vill, ska försöka med de iaf, hihi ^^,
Just nu håller man på med storkok :D
Lasange och köttfärsbiffar är nu klara, ser mumma ut
så hoppas det smakar som det ser ut, haha ;D
Ifall någon undrar så är prickarna pepparmix, måste ju vara lite spicy ;)
Yeah!
Och tidigare idag så vart man super sugen på nascho tallrik..
Hemmagjord.. Så vad gör man inte då om inte springa till affären och handla grejer
och göra iordning en hemma gjord Nascho Tallrik!
Blev riktigt Gottit ^^
Bild från i veckan när man var på jobbet :)
Har man några minuter över när man arbetar.. vad passar bäst då?
- Jo man smiter in på toan där och tar lite ego pics såklart, hihi ;)
Snart blir det att laga iordning lite pannkakor
som kommer serveras med vaniljglass och hallonsylt ;)
Inte så dålig kvällsmat nu när mitt Hjärta snart kommer hem <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: