deserveit

Söndag <3

Kategori: Allmänt

Så då börjar det närma sig söndag natt ^^,
Lördagen bestod utav en såndära "dö-dag" xD
Ingen direkt ork till någonting förutom att ligga under täcket och bara kolla
på ett flertal, ett par stycken typiska snyft-kram-puss-mera snyft-love, love filmer :)
Riktigt mys att kolla på sådana filmer ibland och man blir super
kram sugen av sånna filmer också så då fick man pussa på Hjärtat mitt en massa, wiiiiie :D
Så det var ungefär våran lördag det, hihi ^^
Nu idag då.. Vi har tagit till vara på att vi har haft
en ledig helg båda två så har tagit det lugnt och haft det mys såklart :D
Vi lunchade med TeddyBear och pratade om följande helg, ska bli spännande ;)
Sedan så råkande man visst somna till på soffan lite granna men
så skönt ju.. att bara slockna och vakna super pigg :D
På kvällen gjorde jag iordning ägg, sallad samt skinksnitzhel, riktigt yummie ;)
Sedan så var vi på Bio och kollade på Battleship :)
En massa pangande, skratt och såklart lite gullande, love ^^,
Så en pang, pang film med lite glimter utav kärlek också ;D
Så nu blir det snart att hoppa i sängen för alldeles strax börjar en ny vecka
så är nog säkrast att man är utvilad då ;)
Måste tillägga en super-duper-mega-stor PUSS till min
Älskade Älskling som är absolut det bästa som hänt mig!
Finns ingen som skänker så mycket glädje,
som får mig att le och skratta så mycket.
You are my one and only my Love,
Älskar dig mer och mer för varje dag som går <3
Vår väg som vi vandrar tillsammans mot våran framtid, wiiiie :D
Koko + Pucko = True LOOOOVE! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: