deserveit

Tisdag ja :)

Kategori: Allmänt

Har varit en lugn och skön dag idag ^^,
Började dagen med att att köpa clips utav Dompan :)
Så på tordag ska man få hjälp med att fixa i ordning håret :D
Ska bli spännande eftersom man inte hållt på med clips på sisådär 5 år..
Men kommer nog bli super ;) Om inte annat så får man tillfälle att låta
håret vila från alla år utav insytt/limmat :)
Sedan så blev det att äta med Hjärtat innan han for till arbetet :)
Efter det så tog jag de lugnt på soffan lite smått ^^ kan ha råkat blivit lite zZzZzZz..
Blev att göra i ordning lite middag senare, mumma!
Efter det så fick det bli en promenad i regnet, haha ;D
Så efter lite hårfönande samt värme under täcket så var det prima igen, åh yeah!
Ikväll så var det finalen utav Top Model Sverige :) Personligen tyckte
jag att det var fel som vann, men 2an brukar ju oftast bli mer känd än den som vinner..
Gäller ju de flesta program så ;D Men skoj vilket fall :)
Direkt efter så kollade man på Lyckan i LA, rätt skön serie trots allt.. kan ju bero på miljön kanske ^^
Just nu väntar man in att tiden ska gå för ska gå
och köra ett natt pass på gymmet med Hjärtat mitt :D <3
Sedan så får det bli att sova.. arbetet kallar ju imorgon ;)

Kommentarer

  • Celena säger:

    Fan vad soft med nattpass! :O Det borde vi testa du och jag Alexxa! :D

    2012-04-11 | 21:06:39
    Bloggadress: http://celineangelic.blogspot.com
  • Alexandra säger:

    Verkligen, man sover riktigt gott & avslappnat då ;)

    Ja fan det tycker jag absolut :D

    2012-04-11 | 23:16:51
    Bloggadress: http://deserveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: