deserveit

Fotostudio

Kategori: Allmänt

Har ju glömt berätta hur det gick i fredags när jag hade möte med min gamla fotolärare :D
För de första så var det super trevligt att träffa honom och prata om hur det gick
nu för tiden och sånt ^^
Jag fick super mycket tips på hur jag kan fixa min blivande fotostudio samt vad som är bra och köpa.
 
 
Ett stort + som gjorde mig väldigt glad var när jag visade lite fotografier
som jag tagit nyligen för honom och han tappade andan för en stund och sa
att bilderna är jävligt snygga och bra!
Det gjorde min dag att få höra en så fin kommentar av en proffsfotograf som verkligen
vet vad han gör :D
 
Han avslutade mötet med meningen
- Keep me update!

Kommentarer

  • Peter Sköldin säger:

    Vad roligt och jag är inte överraskad av hans reaktion - du är väldigt duktig!

    Svar: Tack det värmer att höra att man är bra på de man brinner för :)
    deserveit.blogg.se

    2012-08-27 | 10:19:12

Kommentera inlägget här: