deserveit

Halloween

Kategori: Allmänt

Haha ja nu är det ju ett tag kvar till Halloween..
Men det tar ju sin lilla tid att komma på vad man ska vara utklädd till och så ;)
 
Så jag och Hjärtat pratade lite smått idag och
det kanske händer att vi kommer ha Halloween fest eftersom vi kommer ju
bo så stort då :)
Men inget bestämt ännu.. men som sagt det är ju ett tag kvar 
så håll utkik ^^
 
Jag tror nästan att jag vet vad jag ska vara redan, hmm..
 
 
 
Har nu kollat igenom bilder genom åren hur jag sett ut på Halloween..
Tror jag kanske borde trappa upp de.. 
Extremare? Mooore Scaaary? 
Hmm..
 
Men men iaf.. här kommer bilderna ^^,
 
- 2009
(Maskerad)
 
 
- 2009
(Halloween)
 
 
- 2011
(Halloween)
 
 
Jag och mitt Liv, min Kärlek <3
 
(Och så får ni en bild från en uppgift jag hade i Foto för ett par år sen) 
- 2010
 
 
(Sminket, Håret)
By meeee..
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: