deserveit

jag fick de

Kategori: Allmänt

Åh YES ;)
Jag fick jobbet!
En halv timme in på intervjun så bestämde chefen att jag fick jobbet :D
 
Efter nästan 7 år som timvikare men 2 år som timvikare som Uska
så har jag fått något fast!
Ska förhandla om min lön nästa vecka och kommer få vara med på möten
på arbetet, haha 
Känns overkligt att få vara med på möten för det har man ju inte varit tidigare på grund utav
att man alltid varit vikarie..
Jag får äntligen vara med och påverka! :D
 
Och här kommer lite ego pics som man tog innan intervjun på arbetet som jag jobbade
natt på nu i natt ;)
 
 
 
 
 
Så alla kläder jag har på mig på bilderna köpte jag på Gina Tricot
och armbandet köpte jag från BikBok
 
 
Firade med lyx frukost på 21:an efter intervjun ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: