deserveit

Kartonger

Kategori: Allmänt

Kartonger.. kartonger,, efter kartong,, tidningar, GLAS!
Haha ja så har min dag sett ut idag.. så nu börjar nästan allt vara klar packat,
behöver nog ett par kartonger eller 4 typ.. aja nå sånt :)
Tips: Ica-maxi och Ica-supermarket tidningar är bäst att rulla in saker med när man ska flytta!
Just sayin.. elgiganten, hemköp, mediamarkt tummen ner för dom för deras papper 
bara gå sönder hur som helst när man ska riva av ;)
Haha!
 
Så nu tar jag en paus med detta packande och fortsätter senare någon dag snart!
 
Här får ni lite old pic på mig
Bara för att jag nu sitter med min stationära och det är min bärbara som
har alla nya bilder :D
 
 
 
 
 
 
 
 
Och nu får det räcka för denna gång ;)
Nu ska jag gå och pussa på mitt Hjärta & kissarna <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: