deserveit

Kväller

Kategori: Allmänt

Då var det kväller och har precis kollat på ett avsnitt av Warehouse 13 med Hjärtat :)
 
Just nu har man kurat ihop sig i soffan med den bärbara och lyssnar på
lite hederlig Sonic Syndicate i bakgrunden ;)
 
Dagen i övrigt har varit lugn.
Har beställt lastbil till våran flytt.. 17 dagar kvar nu bara :D
Känns som man måste börja få klart packningen snart..
Sen så har jag lämnat in pappret och flytt anmälan, check!
Har ringt och hört mig för vad kvoten ligger på när det gäller lön..
Måste ju vara lite förberedd när det är dags att löneförhandla ;)
 
Till middag så blev det hemmagjord pasta carbonara och nu till kvällis
så blev det lite ugnsmacka med yoghurt ^^,
 
 
Imorgon så ska jag börja dagen med något så roligt som läkarbesök
på vårdcentralen.. ska kolla upp om jag har förkylnings astma
eller vad jag behöver för extra medicin när jag är sjuk..
Som tur så brukar jag ha som vana att bara bli sjuk 1 gång om året,
så jag hoppas det fortsätter så också! :)
 
 
Och efter läkarbesöket så händer något riktigt skoj!
Jo jag ska äntligen få träffa min Kinky Sabina, ååh vad jag saknat henne!
Så lär bli många skratt som alltid ;)
Ska även få träffa deras nya valp, myys ^^
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: