deserveit

Make Up Store

Kategori: Allmänt

Hann med en snabb vända på Make Up Store i lördags :)
Köpte en Gurk Gele som man ska skrubba in ansiktet med för att ta bort sminket.
Skrubba bara in det och sen sköljer du bort det med vatten.
Huden blir även lenare efteråt, perfekt ju!
 
 
Köpte även ett par lösögonfransar, Mist heter dom :)
 
 
 
Längre och fylligare blir fransarna, super nöjd!
Och bästa ögonfranslimmet är såklart Make Up Stores egna märke!
Jag använder mig utav den svarta varianten :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Celena Eklund säger:

    Haha, du kör på Make Up Store´s produkter och jag kör på Body Shops! Men jag är väldigt sugen på att testa den där skrubben! HUR mycket kostade den? Och är den värd att köpa? :)

    Svar: Haha helt såld på Make Up Store ;) Denna är mest för att tvätta bort sminket så är ingen riktig skrubb men ska ta och köpa mig en skrubb sen :D Denna sminkbortagnings gele kostade 185 kr :) Har bara testat den några bra men det är ju alltid bättre att tvätta bort sminket med något annat än bara tvål och vatten såklart :P
    deserveit.blogg.se

    2012-08-06 | 21:47:33
    Bloggadress: http://celineangelic.blogspot.com

Kommentera inlägget här: