deserveit

Nostalgi bilder

Kategori: Allmänt

Som sagt det roligaste som finns när det gäller att packa är att 
lyssna/sjunga/dansa till gammal musik & kolla igenom fotoalbum :D
 
 
Olika autografer man fått
 
Jaaag like mini me ^^
 
 
Små syskonen <3
 
Jag & Syster
 
Jag & Syster
 
Jaaaag
 
Jaaaag like a Bebis ^^,
 
Jag & Bror (Jonathan)
 
 
Bevis på att jag kan sova ÖVERALLT!
 
Jaaag
 
Jag - 16 år
 
Jaaaag
 
Jaaaag
 
Pappa & Jag
 
Jag & Bror (Jonathan)
 
Jaaaag
 
Jag, Pappa & Bror (Jonathan)
 
Jag & Bror (Jonathan)
 
Jag & Bror (Jonathan)
 
Mamma, Pappa & nyfödda Jag
 
Mamma, Pappa, Bror (Jonathan) & Jag
 
Mamma, Pappa, Jag, Bror, Syster (bara lillebror Kevin som inte var född här)
 
Pappa & Jag
 
Jaaaag
 
Jag & Pappa
 
Jag & Mamma
 
Jaaaaaaaaag
 
Syster kunde redan "posa" som 3-åring ^^,
 
Bror (Kevin)
 
Syster
 
Jag - 16 år
 
Visst är det kul att kolla på gammla bilder?
Det tycker jag :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: