deserveit

Stoooora Bh:ar

Kategori: Allmänt

En sak som alltid stört mig är att det aldrig finns riktigt snygga Bh:ar med mönster
och färger i stora kup storlekar...
Har man större än E, F-kupa så finns det alltid bara enfärgat, en svart, en vit variant..
Men då har man jävla tur om man ens hittar så stora kup storlekar i affärerna..
Brukar alltid bara finns upp till C, D-kupa som max..
 
Twilfit ska ju vara kända för att dom ska ha bra och stora Bh:ar..
Men varje gång jag har varit där har jag alltid varit tvungen att köpa 1-2 storlekar för små i kupa :/
 
Men nu har jag ÄNTLIGEN hittat en spännande hemsida!
 
 
Dom har ett stort urval av olika Bh:ar med snygga färger, spets, mönster.. YOU NAME IT!
Hör och häpna.. dom har till och med kup storlekar upp till K-kupa!
Inte för att jag behöver riktigt så stor kupa men det verkar ju vara en väldigt lovande hemsida.
Ska testa och beställa därifrån senare :D
 
Återkommer med kommentar senare när man har beställt därifrån om det är
något jag rekomenderar ;)
 
Här får ni 2 bilder som jag tog när jag var i London i våras - London Eye och Big Ben
London - riktigt härligt ställe att shoppa loss i, ååh vill dit igen!
 
Vet ni vad?
Längtar efter mitt långa hår, mitt löshår så det skriker åt de!
Vill ha nu.. :D
Men då är frågan - Limma in de? Sy in de? Eller köra på Clips?
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: