deserveit

Super dag

Kategori: Allmänt

Igår så var man ledig och då ska allt hända på samma dag ;)
Men inte mig emot.. kul när det är fullfart! :D
 
Började dagen med att träffa en läkare på vårdcentralen för att
kolla upp min allergi.. om jag utvecklat något mer.
Men näsvisare läkare har jag nog inte mött :/
Hon är först försenad med en kvart och är sen nedlåtande och allmänt dryg..
Hmm men men efter lite tjat så verkar det som man fick sin vilja igenom ;)
Fick ta venprov och läkaren skulle skicka en remiss vidare :)
 
 
Sedan så hoppade man på bussen och for till min Sabina :D
Åh det var verkligen kul att få komma hem till henne och Jonas :)
Blev fika på balkongen och kela med Birka, Mishka och kissarna.
Och såklart en massa babbel :D
 
Deras sötnosar Birka & Mishka :D
Nästa gång så tänker jag ta med mig systemkameran istället så man kan
ta lite snygga promenad bilder på vovvarna ;)
 
Senare så for man tillbaka till stan och mötte upp Hjärtat, Martin och Celena :D
De blev en hel del babbel och en vända på stan ;)
 
De blev alltså en super dag med super fina människor <3
Love to the Life ;)
 
Sötisen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: