deserveit

Åh vilken dag!

Kategori: Allmänt

Vilken toppen dag det har varit idag!
Kom hem från arbetet i morse, fixade iordning mig, gick till stan med sambon,
fixade lite julärenden, bjöd sambon på ming mat, gick och hämtade ut en julklapp från posten,
gick hem och slog in resten av alla julklappar, Celena kom förbi och hämtade sin julklapp,
sambon och jag åkte till sambons syster Irene och firade en lite tidig jul med julfika tillsammans
med hans familj, sen så åkte vi hem och spelade lite WiiU tillsammans och bytte
julklappar med varandra (Lite sådär i förväg) ;)
 
Sambon fick sina Warhammer och blev jätte glad och jag fick
presentkort på Make Up Store 500 kr!
Jag kommer få en julklapp till imorgon, spännande :D
 
Som ni ser så har det varit en dag full med skoj!
Nu sitter jag på arbtet åter igen och arbetar sista natten för denna vecka.
Är sedan ledig fram tills onsdag natt :)
 
Imorgon så ska jag och sambon hem till min familj och fira jul där, mysigt :D
 
Kameran ligger även på laddning nu under tiden hemma så imorgon så blir det
att fota lite när man är hemma hos familjen <3
 
Devin & Zoey <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: