deserveit

Året 2012

Kategori: Allmänt

Ja som sagt.. det är ju den sista dagen på år 2012 och då
ska jag ju självklart visa er hur mitt år har varit med några bilder ;)
 
Januari - December 2012
Startade denna blogg
Köpte träningskort på Always Fitness
Blev brunett (som varade i ca: 2-3 mån, forever RedHead, thats it!)
Hade sleepover med mini bror
Shoppade på Ikea och Erikslund med Mamma och syster
Festade med mina fantastiska vänner
Tog en lång promenad med Mysan och Polly
Flög till London med Mysan och Lille Alex
Åkte mot huvudstaden och hälsade på Sussie.
Jag åt också årets första slagsta glass med mamma min
Syster och jag drog iväg till Västerås och shoppade loss och var på
Eric Saade konsert
Jag och Sabina hade födelsedags fest
De var många soliga dagar
Blekte och lekte med håret
Hade kort hår, långt hår
Färgade håret en massa
Umgåtts med familjen
Skaffade två små kissar Zoey & Devin
Blev sambo i en stor lägenhet med Hjärtat 
 Firade att jag har varit rökfri över 1 år nu
Varit på en massa clubkvällar med Celena
Åkt kryssning med Jessica
Hade Halloweenfest
Fotat en massa
Skaffade mig ännu en tatuering
Blivit sminkad på Make Up Store
Gick på teater i Stockholm samt åt middag med sambon där
Var hos frissan och blev brunhårig med blonda slingor
Jag färgade håret och blev RedHead åter igen
Var uppe i Dalarna och firade midsommar med sambon och hans släkt
Var i Stockholm och kollade på Make Up Stores modevisning Spellbound
Blev fast anställd
 
Och nu står det helt stilla.. kommer inte på något mer just nu.
Men för att sammanfatta 2012 så har det vart helt jävla AWESOME!
Så nu jävlar kör vi igång år 2013 snart!
Vi hjälps åt tillsammans så att även detta år blir helt jävla fantastiskt!!
Jag älskar er min kära familj <3
Jag älskar dig min underbara sambo <3
Jag älskar er mina fantastiska fina vänner <3
 
Skulle aldrig klara mig utan er alla,
Ni är mitt liv <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Och OM jag vill tillbaka? Åh HELL YEAH!
 
 
EgoPics
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: