deserveit

Grattis min store-lillebror <3

Kategori: <3

Idag så är det den 1 december vilket betyder att för exakt
19 år sen så fick jag mitt första syskon.
Min bror Jonathan, min lillebror som börjar bli stor.
Det är verkligen svårt att begripa att min lillebror har blivit stor!
Han är ju min lillebror, han kommer ju alltid vara liten i mina ögon ^^
Satt och läste igenom min bok (Mina första år)
och många utav händelserna som står i den, vad jag och Jonathan gjorde 
när vi var små, vad vi lekte och allt.
Det känns ju som det var igår!
Därför blev det ännu svårare att förstå att min lillebror,
faktiskt har blivit min store-lillebror <3
Jag älskar dig Jonathan,
Du & jag brorsan <3
 
Nu kommer min käre bror tycka att hans storasyster är jätte skämmig,
men det får han stå ut med ;)
 
 
Hur stor du än kommer bli så kommer du alltid
vara storasyster Alexandras lillebror, min älskade bror Jonathan <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: