deserveit

Julklappar, check!

Kategori: Allmänt

Då är alla julklappar betalda!
Så nu har man nästan alla paketen hemma och klara.
Vissa ska slås in och vissa väntar jag på som ska komma med posten, någon dag snart!
 
Måste säga att det känns riktigt skönt att ha köpt alla julklappar redan
och det är ju trots allt bara den 8e december ;)
För en gång skull så slapp man springa runt i sista minuten.
 
 
Jag har univerums bästaste syskon!
Du är så obeskrivligt stark brorsan <3
Jag kan inte bli stoltare över er än vad jag redan är!
Jag får tårar i ögonen när jag tänker på den syskon kärlek vi känner för varandra <3
 
 

Kommentarer

  • Din coola syrra säger:

    Syskon kärlek är allt, älskar dig också.
    Många kramar från oss. :)

    Svar: Det är de verkligen min ultra coola syrra ;)Älskar dig!
    Många kramar sötnos <3
    deserveit.blogg.se

    2012-12-11 | 09:38:56

Kommentera inlägget här: