deserveit

Julklappar

Kategori: Allmänt

Jag har lovat att visa vad jag fick i julklapp igår :D
 
Super snygg matta som nu pryder mitt golv så fint!
 
Almenacka, perfekt!
 
Porträtt objektiv samt en speedlight :D
SÅ NI FÖRSTÅR ATT JAG VAR VÄRLDENS ÖVERLYCKLIGASTE TJEJ IGÅR! <3
 
ÄLSKART!
 
Ska bli riktigt spännande att fota med mina nya leksaker framöver <3
 
Mega stort tack till min underbara familj för gårdagen!
Ni gjorde den fantastisk!
Åkte hem sent, nästan midnatt ;) Jag, syster och mini bror dansade
loss till Just Dance 4 som syster fick i julklapp av föräldrarna :)
Åh fan vad man blev svettig men oj så kul det var! 
Det kan ju hända att jag köper det också i veckan ^^, Hihi!

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Skönt att vi kan uppmuntra ditt stora intresse och riktigt skönt att kunna ha alla samlade och umgås under gemytliga former - vi har också fått och lyckats fostra en väldigt omtänksam och varm tjej, som också är en väldigt bra förebild för sina småsyskon och dessutom tar hand om dom m värme <3 Ha en bra kväll nu m lillebror ;)

    Svar: Ja jag kommer verkligen ha mycket roligt framöver när jag fotar :D Tack så mycket igen <3 Ja det är alltid kul att umgås allihopa! :D Då får ni se till att planera in er middag och bio kväll snart så att ni får chans till att ro om varandra också :) Åh tack det värmer så mycket att höra <3 Ni har gjort ett super jobb! Ja vi spelar för fullt just nu. Ska snart fixa ihop lite pannkakor med sylt och glass och senare ikväll så blir det spela mer spel och äta chesseballs, popcorn och röd fanta som broder har bestämt ;)
    deserveit.blogg.se

    2012-12-25 | 18:38:00
  • Din kära mor. säger:

    Vi hade en toppen julafton igår. Mycket värme och kärlek och fina julklappar, toppen. Äntligen kan man gå ut och äta riktigt gott tack vare din julklapp, ska inte titta på priset på menyn. Tack min goa dotter. Ni är våra gotbitar allihop. Kram på er och tack ännu en gång. Tack för den fina sminkningen igår. Ha det skönt ikväll.

    Svar: Ja det var en super dag igår :D Tack så mycket själv <3 Tänk verkligen inte på priset, bara njut och rå om varandra :)
    Tackar <3 Kram på er!
    deserveit.blogg.se

    2012-12-25 | 19:09:05
  • Syrran Matilda säger:

    Ja det var en riktigt mysig och underbar dag för alla, jag får ta en revanch med dig senare på Just Dance 4.
    Ha det bra medlillborsan, ses senare.
    Kram från lilla mig:)

    Svar: Ja det var de verkligen :D Du får träna ordentligt så kör vi stenhårt nästa gång ;) Jag funderar på om jag också ska köpa Just Dance 4 i veckan, hmm ;)
    Ha det bra du också systra min <3 Kram sötnos <3
    deserveit.blogg.se

    2012-12-25 | 19:09:26
  • Syrran Matilda säger:

    Även många fina julklappar.
    Super tack till vår bästaste syster och allaandra i vår underbara familj P.S sminkpaletten var jätte fin Super tack!

    Svar: Ja det var en toppen jul med vår underbara familj :DÅh va bra att du gillade den! Jag är super sugen på att köpa en likadan, kanske råkar göra de sen ;)
    Hoppas det är kul att ha en egen dator nu ;)
    Tack själv kära syster <3
    deserveit.blogg.se

    2012-12-25 | 19:14:37
  • Syrran Matilda säger:

    Ja det är super kul att ha egen dator .
    Äntligen någonting inte lillbrorsan snott hit tills.
    Det var en toppen jul super!
    Kram från mig igen.

    Svar: Härligt att höra syrran :D Ja vår busiga lille mini bror ;)Kramar <3
    deserveit.blogg.se

    2012-12-27 | 11:08:30

Kommentera inlägget här: