deserveit

Och såklart är en ny vecka igång :)

Kategori: Allmänt

Så.. måndag åter igen ^^
Veckorna går riktigt foooort måste jag säga :D
Sitter i soffan och har myst ner mig under täcket..
är super mätt efter maten,
jag lagade iordning hemma gjorda hamburgare med
flera olika grönsaker till mig
och min Underbaring :)
Mumma blev det ^^
Nu ska jag & Baby alldeles strax springa tillbaka
till tvättstugan.
Så.. helgen ja :)
På lördag blev det att vi samlades
hemma hos TeddyBear för att spela rollspel.
Får mer och mer kläm på det stora hela
för varje gång, men har en hel del kvar att lära,
men jag försöker absolut iaf ^^
Men skoj är det verkligen och
man får vara otroligt flum and i love that! :D
Dessutom så försvann mina chokladbollar fort,
så det måste betyda att det var åtminstone lite mums ju ^^
På söndagen gjorde vi inte så värst mycket.
Tog det lugnt och hade det mys med min älskade <3
Det man har hunnit med i dag då,
jo först så blev det att jobba.
Sedan blev det träning med Baby ;)
Så nu är det tvätt och soffmys som gäller
för resten av kvällen <3
Åh Hell Yeah! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: