deserveit

I brist på sömn såå..

Kategori: Allmänt

Kan man inte somna.. vad gör man då? ^^
Hmm försöker komma på så många sidor som möjligt att kolla på nätet
såklart! :D
Bloggar, filmer, serier, elektronik av alla olika valörer.. you name it, haha!
Mitt i allt så såg jag en bild på serien Hereos :D
En serie som jag först var tveksam till men sen efter bara ett par
avsnitt så var man rejält fast!
Det var någon "random" som hade skrivit att det skulle finnas
en säsong 5 också :O WHAT!?
Sökte runt överallt men nää.. Då är det folk på olika forum som inte
kan skilja på volym 5 och säsong 5, blä på dom som gav mig falska förhoppningar ju! 
Men men, serien är iaf riktigt jävla bra! Så tack mitt älskade Hjärta som presenterade mig
för Hereos :D <3

Wiiiihiiiie!

 

Håller även på och kika runt efter något man kan köpa till någon otroligt speciell person,
nämligen min skatt, min kärlek, mitt allt :D
Han fyller ju år snart så då ska han få något fint ju <3
*blink, blink* förslag välkomnas också Baby, Hihi ^^,



Tänk vad många drömmar som kan falla på plats bara sådär,
Hoppas <3

Men nu.. ska jag fortsätta och glo runt på denna dator, jippie!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: