deserveit

Jobb Helg!

Kategori: Allmänt

Och så var helgen igång, lööördag ;)
Jobbar 7.30-21.00 idag och imorgon.. money money.. hihi ^^,
Men sen så.. blir det att jobba 3 dagar bara nästa vecka
sedan blir det semester i hela 9 dagar, wiihiie! :D
Kommer bli hel nice med lite "långledigt" ;)
Nästa vecka ska jag även ha lite lägenhets visningar för min lägenhet,
hoppas man blir av med den snabbt nu! :)



Har förresten blivit en del fotande i veckan och förra helgen, super skoj :D

Förra helgen så var man fotograf på bowlingen för min ena lille broder
som hade kalas :)





De blev en massa bilder på de glada små liven men ni får
se ett par bilder här ^^

I torsdags så var man på avslutning för andra brodern som nu har sommarlov
men han ville dock inte vara med på kort, men han är ju en riktig tonåring och då är
man svår charmad när det gäller att vara med på kort ;)
Men det blev några bilder på den andra bordern och syster, så här kommer ett par
favoriter av korten jag tog enligt mig då ;)















Charmigare syskon får man ju leta efter helt enkelt, de är bäst! :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: