deserveit

Jobb-Lunch!

Kategori: Allmänt

Och denna arbets helg går framåt.. sakta men säkert ;)
Var tvungen att testa något helt nytt till lunch idag, hittade receptet igår..
Bara för att det lät så fel så var man bara tvungen att testa det - Kanelomelett som serverades med
turkisk yoghurt och bär ;) Tro det eller ej men jag tyckte de var gott, men jag gillar ju kanel så ^^,
 
 
Du behöver detta för att fixa i ordning receptet:
 
2 ägg
2 msk vispgrädde
1 tsk kanel
salt
 
Vispa ihop allt i en bunke och häll sedan
ut det i stekpannan som en pannkaka sen bara steka, vända och vips
så har du dig en snabb mumsig lunch!
Servera gärna lite turkisk youghurt & bär så blir det perfekt ;)
 
Efteråt så gick man ut en sväng och väl inne på Ica så träffade man på Hjärtat, TeddyBear och Mikaela :)
Hjärtat köpte jordgubbar till mig, ååh vad gott!
Och jag som har grädde kvar på jobbet här sen jag gjorde i ordning min omelett,
så det blir perfekt att mumsa lite senare när man gjort klart allt jobb för kvällen ^^
Du är bäst Baby :D <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: