deserveit

Lägenhet :D

Kategori: Allmänt

Vilken jävla perfekt vecka detta är :D
Igår så började sommar schemat, super trevligt,
På kvällen så blev det en spontan middag ute med min fina vän Cristine,
Blev sedan film mys med Älsklingen min senare på natten,
Idag så låg jag ännu en gång under nålen och blev riktigt super nöjd,
Och precis innan jag började bli tatuerad hände något speciellt..
Joo.. De ringde och berättade att vi hade fått lägenheten!!
Gissa om jag hoppade av lycka då, ÄNTLIGEN :D

Blir sambo med min älskade älskling på "riktigt" i September <3
Jag ska köpa en stoor spegel!
+ Jag kan äntligen fixa i ordning ett helt rum till en egen foto studio!
Ååh så glad, wiiiiihiiie!

Så ikväll blir det bio mys med Hjärtat för att fira lite, Yeeeay! :D

 

Min nya tattoo ;)

Kommentarer

  • victoria kusin säger:

    wow grattis till lägenheten!! :)



    Snygg tattoo också btw, mycket snygg. Gjorde du den på blue lotus? jag ska fylla i färgen på min sista blomma på torsdag. :)

    2012-06-05 | 19:06:04
  • Alexandra säger:

    Aaw tack så mycket :D 114 kvadrat är den nya så ska bli super skönt!



    Yeah blev riktigt nöjd med den ^^ Tackar! ;)

    Ja det var Patrik på Blue Lotus som gjorde den.

    Åh hel nice de ju! Vart tatuerar du dig då? :P

    2012-06-06 | 11:37:01
    Bloggadress: http://deserveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: