deserveit

Midnatt @ Work

Kategori: Allmänt

Ja då så sitter man här på arbetet sen ett par timmar tillbaka ^^
Håller på och lyssnar igenom The Unguided album Hell Frost lite mer
noga och man hör verkligen att de har fått tillbaka lite av gnistan från albumet Eden fire :P
Och måste tillägga att det är ju alldeles perfekt att man får höra duon Roland och Richard
sjunga tillsammans igen :D
Inte för att Nathan har gjort något vidare dåligt jobb i bandet Sonic Syndicate när han
tog över efter Roland men det är fan inte RIKTIGA Sonic Syndicate utan
Roland, Richard, John, Roger, Robin och Karin!
Men eftersom det har blivit lite splittringar mellan dom
så får man ju njuta av The Unguided istället fast saknar dock att Robin inte är med
på ett hörn där också för han är jävla bra med gitarren mellan de sjunger..
Men man ska ju vara glad för det lilla så det tänker jag vara, Haha! :D
Än så länge så har jag två favoriter från albumet Hell Frost
och det är Phoenix Down & Pathfinder och fler lär det nog bli tids nog ^^,
Men om man ska tänka inom Sonic Syndicate så är mina absoluta
favorit låtar dessa: Denied, Jack of Diamonds, Power Shift,
My Escape, All about us, Enclave, Contradiction, Revolution Baby, Turn it Up.
Ja egentligen så vill jag ju säga att näst in till alla låtar med dom är
mina favoriter men just dessa låtar sticker ut för mig iaf :)



Haha råkade visst bli ett helt inlägg om detta.. Men de är jävla bra så det kör vi på :D



Så nu blir det att jobba klart de sista timmarna för helgen :)
Imorgon är man ledig så får se vad man hittar på för
skojsigt då, är ju lite små sugen på att dra till Tuna Park, hmm.. ;)
Men först av allt på dagen imorgon.. Ska jag mysa ner mig med min älskade älskling som jag
saknar massor nu, wiiie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: