deserveit

Summer Work!

Kategori: Allmänt

Ja då var sommar schemat i full gång och började första dagen med lite övertid,
inte alls så fel ;)
Så nu har man äntligen myst ner sig i soffan med ett glas oboy, sååå nice :D
Så får se vad som händer resterande utav dagen ^^
Ringde idag och sa att jag och mitt Hjärta är super intresserade :D
Fan att man inte äger något speciellt bra tålamod, vill ju veta nu, nu, NU!
Känner mig som ett barn på julafton som väntar på tomten, hahaha xD
Men men.. får vi den så kommer jag jubla av lycka :D
Får vi den inte så får vi helt enkelt leta vidare, men vi ger oss
inte i första taget, åh nej ;)
Igår så blev man inhyrd som fotograf :)
Brorsan hade kalas så då fick man fota de små liven, mycket glada miner var de ;)
Och självklart så krånglar det med att ladda upp bilder så får
försöka ladda upp bilderna från en annan dator senare :)
Återstår att se om det blir något mer fotojobb snart, hoppas de iaf :D
Alltid kul så finns det något intresse för detta så är det bara att hojta till!
Har fotat en hel del under åren som tillexempel:
Bröllop, Dop, Kalas, Bal, Familjen, Vännerna.
Så bara att höra av sig till mig om man skulle behöva en fotograf till ett bra pris :D
Fotografering har jag en stor passion för så love it!
Under skoltiden så gick jag även flera fotokurser som jag fick högsta betyg så
tveka inte att fråga ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: