deserveit

God Morgon :)

Kategori: Allmänt

Då har man kommit hem för en stund sen från natt passet ^^
Så blir att försöka halv sova lite smått på soffan en stund.. Jo det låter perfekt! ;D
Fan drömmar är konstiga ibland.. särskilt när de känns så
äkta att man blir chockad att det inte var likadant när man vaknade, haha!
Tror min klack rädsla är värre än jag själv tror iaf enligt min dröm jag hade härom natten xD
Drömde om några "höjdpunkter" från när jag har stukat fötterna och var livrädd att
jag skulle stuka fötterna flera gånger i livet.. Fan!
När man till och med får näst in till panik i en dröm av stukningar så är man verkligen
rädd för smärtan, Haha sjukt ju! xD
Eftersom det är så tidigt än så länge så
får ni nöja er med ett par bilder från gårdagen istället, hihi ;)
Ni får bild på gårdagens lunch eftersom den var sååå mumma :D
Ett tips för alla riktiga choklad älskare :D
Denna choklad är så obeskrivligt goooood, den verkligen smälter i
munnen och även när man tar i den ;)
Så den ska man helt klart unna sig ibland tycker jag!
Har letat efter den i flera år men det har alltid varit slut
men sen helt plötsligt i söndags på ÖB, jo där stod den, Jippiiiie :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: