deserveit

High on Life <3

Kategori: Allmänt

Måste bara säga att jag älskar livet :D
Gick av ännu ett natt pass i morse så nu verkar det
som att man får vara ledig i 2 dagar, lite små skönt ^^
Blir att försöka ta det lite lugnt ;)
Haha lite små skoj vad som hände för några minuter sen ;D
De ringde och ville att jag skulle hoppa in och jobba på ett arbete jag
aldrig varit på.. utan intro, nada!
Super kul verkligen :)
Det är sånna här tillfällen som inspererar än att fortsätta
att kämpa och jobba med det man gör.. Man verkar ju vara bra på det så, Haha ;)
Men som sagt, man har redan 4 arbeten och det räcker så för mig nu..
Men jag tackar och bugar enormt mycket :D
Ikväll är det Kniven mot strupen och det vill jag kolla på!
Haha han är ju så jävla skön xD
Ska bli så otroligt mysigt att sova bredvid mitt Hjärta i natt ^^,
Åh, Älskar han så mycket mitt Allt <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: