deserveit

Kärlek på denna helg ^^

Kategori: Allmänt

Har haft en otrolig mysig helg :D
I fredags så blev det bio som det står om i inlägget innan :)
The Avengers kollade vi på..
En härlig film helt klart men Marvel är ju grym på att göra
hjälte filmer så :D
En hel del pang och splach men med en massa skratt :D
Så se den ;)
I  lördags så firade jag och min Kärlek hela 7 månader,
Ååh Älskar dig bara mer och mer hela tiden :D
Finns inget bättre än att somna brevid dig samt att vakna upp brevid dig <3 Min Skatt, Mitt Allt <3
Lite senare på dagen så var det dags för att spela Rollspel med Hjärtat, Marcus samt Jesper :)
Och flum och skoj hade vi som alltid, haha!
Senare på kvällen så blev det en såndär spontan kväll, spontant är ju
helt klart bäst ;D
Jag och Cristine drog oss ner till Royal och tog oss ett par kalla
sen så mötte man Celena och en massa fler :D
En jävla hel skön kväll/natt helt klart ^^, Det gillas starkt!
Idag så har jag och Hjärtat hälsat på hans föräldrar samt systrar
och deras barn :D
Super trevligt som alltid, skojsiga och härliga människor de, love it :D
Senare så blev det att handla lite sånna där nödvändiga saker som
typ mat, överleva måste vi även göra ;)
Resten av kvällen består utav en massa myyyyys :D
Love, love, Love <3

Kommentarer

  • Celena säger:

    Ja, det var verkligen en trevlig överraskning då du hörde av dig då jag och sanja var på väg emot Royal och du frågade oss om vi var på g dit. ;) Haha! Och jaaa, det var en trevlig kväll. Alltid trevligt med dig. Men jag hann inte säga hej då till dig tyvärr! Du försvann!

    2012-05-13 | 22:29:31
    Bloggadress: http://celineangelic.blogspot.com
  • Alexandra säger:

    Ja fan var ju tvungen och höra ifall sötnöten också skulle dit och det skulle du så då blev man glad :D

    Ja hel skön kväll! <3

    Jo jag vet att jag är riktigt duktig på att försvinna, kollade runt en stund efter dig så och efter sista ölen så var det bäst att vandra hemåt bestämde benen haha xD

    Men vi får ses mycket snart igen tycker jag! <3

    2012-05-13 | 22:53:11
    Bloggadress: http://deserveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: