deserveit

Ledig, Ledig, Ledig!

Kategori: Allmänt

Idag har varit en sån dag att när man väl har börjat fixat och donat
i hemmet så har man svårt att sluta att pilla, haha ;)
Det förekommer oftast när jag är gräsligt rastlös så då ska man köra järnet helt enkelt.
Det är nämligen så att jag slutade jobbet vid lunch idag och varit ledig sen dess,
är dessutom ledig enda fram till sent på måndag kvällen.
Det betyder att jag är ledig i 5 hela dagar till :O
Känns så skumt men vet att det är nödvändigt.
Men har dock inget minne av att jag har varit ledig
så länge på raken sen jag började arbeta, så ska bli spännande.
Men i detta hänseendet är jag gräsligt lik mina föräldrar, speciellt min pappa.
Man ska alltid vara på språng, glida runt.. göra något konstant, det är då man
känner sig på topp.
Min mamma har också alltid vara så att man ska åka runt överallt
därutav att jag än idag älskar när det händer något näst intill hela tiden
så jag vet att jag har något att göra, haha :D
Men visst.. vissa dagar kan det vara super skönt
att ligga på soffan under täcket och bara halv sova och njuta framför
något bra på tv:n :)
Som just nu till exempel.. klockan börjar närma sig 2 på natten och jag
är inte trött och inte mitt Hjärta heller ;)
Så dags för att slänga sig under täcket för nu jävlar är det soff mys som gäller! :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: