deserveit

Lycklig :D

Kategori: Allmänt

Hade en jävla nice helg helt klart!
I fredags så blev det att jobba och senare mysa med mitt Hjärta, wiiiehiiie <3
Likaså lördag så började jag med att jobba och vi hade riktigt skoj, haha xD
Senare på kvällen så beslöt Jag och finfina Celena att vi skulle
ut och ta ett par kalla och bara snacka ^^,
Och det blev en massa skratt, flipper samt några kalla ;D
Vi träffade även Carro och Jessica och det var super länge sen
man såg dom så det var jätte härligt! :D
Senare på natten så åt jag och Hjärtat Subway, mega mumma!
Så för att sammanfatta lördagen så var den jävla skoj :D



På söndagen så var man och kolla på Systra min som hade dansuppvisning,
Så duktig hon är, lika stolt storasyster som alltid :D
Mina syskon är helt klart bäst ;) Kan inte bli stoltare över dom än man redan är! <3



Idag är det måndag igen och man sitter på jobbet ;)
Och det ser ut som att det blir lugnt i övrigt men man vet ju aldrig ^^,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: