deserveit

Tunan idag :)

Kategori: Allmänt

Spenderade dagen på Tunan med Mamma min och mina kära syskon ;D
Och här är de - Lillebror & Lillebror & Lillasyster <3
Man shoppade ett par sommar skor (ballerina) alltid praktiskt och skönt på sommaren ^^,
Man dregglade även efter dessa skor på bilden.. åhhh!
Hade det inte varit för att jag är så klack rädd så skulle man ha köpt de..
Men men, någon dag så är det dags ;)
Köpte även en tshirt som jag ska klippa sönder till ett linne, härliga sommar ;)
Och ett par solbrillor fick även följa med hem :D
De solbrillorna som jag köpte nyligen gick sönder häromdagen så då fick
det bli ett par nya, kostade ju endå bara 59 kr så, Åh Yeah ;D
Köpte även en flaska hårfärg så tänkte leka lite med håret imorgon, spännande ^^,
Blev även lite Taco Mys med Hjärtat mitt när man kom, Yummie :D
Men nu ska jag ta och bege mig till arbetet, sista
natten på veckan som man ska jobba nu sen blir det att jobba lite dag
och kväll istället resten av veckan, lite omväxling är ju aldrig så fel :)
Så nu får jag önska alla en fortsatt trevlig 1a Maj
Det är ju ruskigt härlig väder ute så :D
Puss På Mitt Älskade Hjärta <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: