deserveit

En bild nu, fler imorgon

Kategori: Fotografier Tagna Av Mig

Ja ni.. idag har jag knappt hunnit sitta vid bloggen, de har varit fullt upp helt enkelt!
Tränade imorse efter jobbet, drog hem och duschade och åkte sen till
affären med sambon och mamma min och handlade inför morgondagens
middags bjudning :)
 
Hade sen besök av små syskonen <3
Jag sminkade och fotade systra min <3
 
En bild får ni se nu och imorgon får ni se några fler!
Ni kommer också få se bilder på vad man handlade på Make up Stores clubkväll igår ;)
 
Stack sen iväg på personal fest / julbord med jobbet.
Fick dock sticka tidigt därifrån för jag skulle arbeta natt.
Så nu sitter man här och räknar ner timmarna för snart är det helg ;)
 
Här har ni en av bilderna jag tog på syster idag
 
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: