deserveit

Lördag

Kategori: Personligt

Veckorna går verkligen fort!
Redan lördag och det betyder 2 jobb nätter kvar tills man har lite ledigt igen :)
 
Gårdagen var jätte mys med sambon och syskonen.
Så kul när man får träffa er <3 Ni är mina änglar Jonathan, Matilda och Kevin <3
Vi åt tacos och spelade en massa nitendo 64 och sen så köpte jag chips, godis och popcorn 
till syskonen så dom fick rejält med fredagsmys :D
 
Idag så började jag dagen med att gymma som vanligt efter natt arbete.
Måste säga att det är så skönt att träna direkt på morgonen när man precis arbetat klart.
Lite folk, lugnt och skönt så att man kan höra musiken som spelas på radion där.
+ Att man kan kolla på vilken kanal på tv:n man vill eftersom man oftast brukar vara själv där
på tjej delen på gymmet ;) Haha!
Så skönt att kolla på någon serie medans man står på crosstrainern eller motionscykeln.
Har sedan tagit det lugnt på soffan och ätit lite rester från gårdagen, mums!
 
Ska snart till affären och handla lite "måste" saker som typ tandkräm som tog slut idag ^^
Något lördags godis för mig blir det då inte, jag ska istället äta utav min 
äppelpaj som jag bakade i onsdags :)
 
Fick även mail från NetonNet för 5 dagars sen att dom hade tagit emot mitt
paket. Jag skickade ju tillbaka färgpatronerna som inte funkade till mig skrivare.
Så nu hoppas jag verkligen att dom kan skicka mina pengar tillbaka snart!
Det handlar ju ändå om 399 kr och det har jag ingen lust att skänka bort på något
som överhuvudtaget inte ens funkade!
*Håller Tummarna*
 
Imorgon så ska jag och sambon åka och gratta hans systerdotter Linnea som blir sweet sixteen!
Ska bli kul att träffa dom, riktigt härliga och söta människor de där ;) <3
 
 
Bild från i slutet av sommaren när jag var på väg på arbetsintervju, de arbete som jag faktiskt är fast på nu,
som faktiskt bara tog ca:30 min att få, åh vad stolt jag är över mig själv! Ibland så måste man
ta tillfälle att tänka på sig själv, hur mycket man åstadkommit i livet.
Hur dåliga saker kan vändas till något posetivt.
Våga tro på sig själv, vara stark men även tillåta sig själv att må mindre bra ibland.
Men alltid blicka tillbaka och säga FUCK OFF till det förflutna.
Jag är starkare idag än jag någonsin varit i mitt liv!
Och mycket beror på att jag har de underbaraste människorna runt mig som stöttar mig, accepterar
mig som den jag är :)
Jag älskar er!
Min sambo, min familj & mina vänner <3
 
Så min kära läsare, ta er tillfälle att tänka på hur fantastiska ni är!
Hur mycket ni har klarat av här i livet, ni ska vara jävligt stolta över er själva!
Livet är inte rättvist alla gånger, men med rätt människor runt omkring sig så blir
livet något ovärdeligt, ta det inte för givet.
Älska dig själv, våga älska livet.
För just DU är unik!
Förresten det var även denna bild som jag skickade till VD:n för etuna.se och nu på
måndag så ska jag ju faktiskt på intervju för ett extra knäck som vimmel fotograf
runt om på krogarna.
Denna bild kanske bringar lite tur trots allt ;) Haha!
 
Men nu ni.. det var allt för denna gång ;)
Ha nu en trevlig lördag mina kära läsare!

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Mkt bra skrivet :) Ha en skön kväll själva och tack för igår :)

    Svar: Tack så mycket! Vissa dagar känns det som man kan sitta skriva hur länge som helst :) Roligt när man känner att man har lite flyt ibland :)Tack så mycket och detsamma till er! Inga problem, alltid lika kul <3
    deserveit.blogg.se

    2012-11-10 | 18:03:44
  • Coola syrran Matilda säger:

    Mycket bra skrivet.
    Tur att vi har värdens bästaste syrra,
    Tack så super mycket för igår till både dig och Henke.
    Kram från Syrran din:)

    Svar: Tack så mycket min coola syrra ;)Ja verkligen! Bästade syskonen 4-ever är vi tillsammans <3
    Tack själv, var jätte mysigt :)
    Kram systra min <3
    deserveit.blogg.se

    2012-11-10 | 18:41:09

Kommentera inlägget här: