deserveit

Måndag, måndag

Kategori: Personligt

Ja då var det åter en ny vecka igen ;)
Och jag måste börja med att säga att jag hade en underbar helg med fina vänner :D <3
 
Nu sitter man på arbetet för tillfället och dricker vatten :)
Har aldrig tidigare varit något fan för vatten men just när jag arbetar natt så häver
jag i mig vatten typ xD
 
Imorgon bitti så blir det att träna på AlwaysFintess igen ^^
Tänkte testa något nytt imorgon, om jag kommer ihåg då xD
 
Men i och med att jag inte tror särskilt mycket på vågar så
tänkte jag köra igång och mäta istället.
För att förklara hur jag menar, haha!
En våg kan säga en vikt med en våg och en annan vikt på en annan.
Vikten kan till och med ändras med samma våg fast på olika ställen, olika golv och bla, bla!
Så det jag tror på är att man tar ett måttband och mäter runt midja, lår, byst.
 
Vill man se snabba resultat så grabba tag i ett måttband istället och släng vågen, haha ;)
Så imorgon blir det som sagt att ta första måtten och sen får vi se vad som visar
sig från vecka till vecka helt enkelt!
 
Till mina underbara läsare där ute.
Vill du träna? Gör det för din skull och inte för att behaga någon annan.
Träna för att må bra och tänk inte på viken, den förlorar du på köpet med tiden ;)
Men glöm aldrig bort detta, 
Du är vacker precis som du är!
Du är unik!
 
TRO PÅ DIG SJÄLV!
 
(Bild på årets Halloween sminkning)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: