deserveit

Wöörk

Kategori: Vill Ha

Då sitter man på arbetet igen ;)
Saknar att ha en bok att läsa när man jobbar natt xD
Märkte det igår då det var första natten då jag faktiskt inte hade någon bok att läsa
eftersom jag läste ut den jag hade förra veckan..
Så måste kolla vad nästa bok kostar som jag vill ha så att jag kan köpa den snarast!
 
Jag läste ut The Carrie Diaries förra veckan och vill nu köpa del två som heter
Sommar i New York
 
 
Men i och med att jag inte har hunnit köpa den ännu så blir det en date med tv:n
istället. På kanal 3 kl: 21.30 så visas filmen "På smällen".
Jag har säkert sett den typ 3 gånger men den filmen är ju så söt och ungen i slutet
är så fruktansvärt söt att man har svårt att sluta le när man ser den lilla flickan skratta ^^,
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: