deserveit

Bak insperation

Kategori: Mat & Bak

Att man aldrig lär sig, haha xD
Har blivit en liten tradition, känns de som iaf.. att kolla runt på olika
bloggar när det är lugnt på arbetet ^^,
De resulterar ju till att man kikar in på www.bloglovin.se
(På den sidan är jag medlem, så söker ni på min blogg där kan ni prenumerera på mig)
På bloglovin så finns det ju en topplista och dom senaste inläggen från
olika bloggare och då lyckas man ju självklart klicka in på olika mat och bak bloggar
ibland och blir jätte sugen för det finns så mycket gott och man får insperation!
Så vet ni vad.. jag tror bestämt att det blir en liten bak dag imorgon när man ändå
är ledig och allt menar ja ;)
 
Här har ni en bild på några muffins jag gjorde för länge sen.
Chocklad/Vanilj muffins med frosting :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: