deserveit

Gnälla lite..

Kategori: Allmänt

Måste få gnälla av mig lite..
Idag så stör jag mig på folk som kastar frukt på asfalten, i de här fallet apelsiner!
Det blir snorhalt på marken och man ramlar.
Som tur var så slog jag bara i knät men jag spände mig så mycket för jag var rädd
att jag skulle slå i huvudet så jag har nu fått nackspärr :/
Har aldrig tidigare haft det förut och AAAAJ!
Jag tog 2 Alvedon när jag kom hem imorse och sov sen till 13.00
tog sedan 2 Alvedon till men nackspärren släpper inte!
Varje gång jag ska kolla åt sidorna vid övergångsstället så känns det som man får
gråten i halsen :(
 
Ska även jobba 16.30-07.30
Så alltså kväll och natt.
Det blir att ta med asken med Alvedon till arbetet och jobba så gått det går helt enkelt.
 
Bläää på min nack jävel nu!
 

Kommentarer

  • Peter Sköldin säger:

    Aj Aj, låter inte bra :( Har det blivit bättre?

    Svar: Jo nu är det bättre, dock fortfarande stel i nacken men det går åt rätt håll iaf :)
    deserveit.blogg.se

    2012-10-19 | 16:36:12

Kommentera inlägget här: