deserveit

Guld Hjärtan

Kategori: <3

Tillägnar detta inlägg till mina guld hjärtan här i livet :)
 
Ni ska veta ni alla underbara människor hur mycket jag uppskattar att ni finns!
Min älskade familj, mina underbara vänner, min fantastiska sambo och livsglädje och våran lilla familj <3
Ni göra livet så obeskrivligt roligt, ni förgyller mitt liv dag som natt :D
Jag uppskattar att ni alltid finns där för mig, de betyder allt för mig!
 
Jag skulle inte ha funnits utan er så jag står i evig skuld till er för att ni alltid
finns vid min sida, skänker mig glädje och finns där för att stötta i gott och ont <3
 
Jag älskar er alla från djupet av mitt hjärta <3
Ni är mina änglar!
 
 
Kärlek på er mina Guld Hjärtan!
 

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Och du är en varm och omtänksam dotter, syster och vän :) Sköt om dig och din lilla familj!

    Svar: Tack detsamma pappa :D
    deserveit.blogg.se

    2012-10-12 | 23:36:51
  • Din kära mor. säger:

    Du är själv en helt underbar gobit, lätt att umgås med och omtänksam mot alla, din familj och vänner. Många underbara kramar från oss.

    Svar: Aaw tack det värmer att höra :D Ni är underbara! Många kramar till er <3
    deserveit.blogg.se

    2012-10-15 | 09:04:07

Kommentera inlägget här: