deserveit

Planerande

Kategori: Vill Ha

Ååh vad kul det är att sitta och planera.. söka runt på en massor på datan ^^
Kollar runt efter julklappar, presenter :D
 
Vill ha lön så att man kan shoppa!
 
Behöver en ny snygg vinterjacka.
Ett par nya snygga vinterskor. 
Jag brukar ALDRIG köpa några direkt vinterskor, då jag alltid brukar gå runt
med ett par tygskor eller ett par tunnare höga stövlar.
Men i år har jag bestämt mig för att försöka hitta några skor som iaf är lite 
fodrade inuti ^^
Så man kan vara varm om fötterna för en gång skull ;)
 
Och något som ska bli riktigt skönt är att man ska betala av
de sista på kvarskatten denna månad. De kommer bli ovanligt mycket pengar som
kommer gå åt till räkningar denna månad tack vare kvarskatten.
Men skönt det ska bli att få bort den!
 
Men va fan.. jag har ju en halv tids tjänst natt som är fast
och dessutom har jag 3 tim jobb utöver.
Så klarar sig gör man ju alltid ;)
 
ALLT ÄR MÖJLIGT!
Bara man är en gnutta envis ;)
 
Nu ska jag gå till köket och grädda iordning lite pannkakor
och sedan blir det att kolla i Make Up Store #18
Och se om man kan få lite insperation ;)
 

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Låter bra, roligt och varmt om fötterna :) Ett förslag; kolla m lönekontoret och dra 500 kronor extra varje månad, så slipper du förhoppningsvis kvarskatt nästa år mot bakrund av att du inte har några avdrag samt ett par extrajobb som kan ge kvarskatt!

    Svar: Absolut skönt att bli av med skiten ;)Jag ringde dom i somras så drar redan 200 kr extra :)
    Så tror att det blir rätt bra eftersom jag nu inte jobbar extra på så många ställen som förut :) Nu har jag ju en fast punkt och jobbar några gånger extra i månaden på andra ställen utöver.
    deserveit.blogg.se

    2012-10-25 | 00:05:27

Kommentera inlägget här: