deserveit

Rutiner

Kategori: Personligt

Hellu mina läsare :)
Nu när det har börjat blivit kallare ute så känner jag att rutinerna försvinner
med värmen xD Eller hur funkar ni?
Man jobbar sen är man för trött för att göra några större grejor :P
Men tänkte att nu jävlar är det på tiden att få igång rutinerna igen!
Kom ju på imorse att i och med att jag arbetar natt så pass nära
stan så kanske man ska ta och börja köra ett träningspass på Always på mornarna
när man slutar jobba 07.30 på morgonen och sen gå hem, äta frukost och däcka på soffan ett par timmar ^^,
 
Köpa en flaska Mivitotal, ta en klunk och sen träna järnet på mornarna när man arbetat natt?
 
 Hmm kanske skulle vara något!
För just nu så känner man sig så trött så pass ofta..
Men brukar alltid bli så när väl hösten och vinterna drar igång.
Vädret spelar verkligen stor roll, haha!
 
Nä men fan.. ju mer jag tänker på det så känns det rätt!
Så man äntligen kan bli lite piggare igen :D
 
Så ni morgonpigga människor där ute,
vi kanske ses på Always på mornarna :)
 Jag har då aldrig i mitt liv varit morgonpigg, men nu ska det bli en förändring!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: