deserveit

Sjuker

Kategori: Allmänt

De började smått igår och idag verkar de bryta ut mer och mer..
Halsen är torr och verkar och är allmänt irriterande!
Näsan säger ATJOOOU stup i ett!
 
Så nu hoppas jag att detta bara kommer vara en 2 dagars förkylning som
jag brukar få. Jobbar nu i natt och sen är jag ledig i två dagar så ^^
 
Har iaf varit och hämtat mina drakstatyer som jag ska sälja då
det kanske kommer en imorgon som ska kolla på dom :)
En annan ska köpa tre stycken på fredag.
Så skönt för vill verkligen bli av med allt!
Och vem behöver inte pengar liksom ;)
 
Imorgon så MÅSTE man komma ihåg och ringa läkaren och få
en tid så man kan utreda om man har ansträngningsastma -_- 
Blir andfådd bara av att gå upp och ner för trappan till källaren och nu när man
är sjuk så är ju inte andningen roligare precis!
Man ska även till tandläkaren imorgon för att borr, borr, borrrra!
Har ju dock hört historier om att man inte ska laga tänder när man är sjuk 
för de har resulterat till att man får hög feber efteråt, men det visar väl sig om inte annat.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: