deserveit

Tatuering..

Kategori: Vill Ha

 
Vem hade trott att när man började tatuera sig vid 16 års ålder skulle bli ett beroende xD
Och svaret är.. ja ALLA!
Man förstår ju i efterhand vad folk menar med att tatueringar är beroendeframkallande, haha!
 
Har man 1 så vill man ha en till.. har man 5 så vill man ha 2 till och så vidare..
Men det är heller inte snyggt när det blir för mycket!
Jag har länge inte velat tatuera över armarna.. varför vet jag väl inte exakt.
Men nu börjar jag fundera på de för första gången, att det kanske skulle vara snyggt iaf.
 
Men en sak jag aldrig vill ha är sleeve. Det är super snyggt på andra men jag skulle inte
föredra det på mig själv. I mina ögon skulle det bli för mycket på mig.
Allt skulle bli grötigt och man skulle längre inte se vad det är för olika motiv jag har.
 
Men om man KANSKE skulle köra en tatuering var på över armarna?
Det skulle kanske vara snyggt?
Det kommer ju fortfarande vara mellanrum till mina andra tatueringar längre ner på armarna så.
 
Fan, kluven like hell!
Jag har hittat två tatueringar som är så jävla snygga!
En som är personlig för mig på ett sätt och en annan som har det där stuket som jag älskar
när det gäller tatueringar.. brutalt sött!
Inte sött och flickigt och heller inte fult och äckligt..
Men en kombo på dom två.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: