deserveit

Torsdag

Kategori: Allmänt

Tänk att man var tvungen att tänka till innan man skrev torsdag som titel haha xD
Veckorna springer iväg ;)
 
Vad har man gjort idag? 
Jo.. efter att man slutade arbetet imorse så gick man och ändrade en tandläkar tid
som jag skulle ha nästa vecka men såg på schemat att jag har möte
på arbetet samma tid så nu var det fixat :)
Sen så har man gjort årets delegeringsprov, lika skönt varje gång att ha den fixad! 
 
Har sen tagit det lugnt med samobon min :D <3
 
Nu väntas snart natt jobb igen sen är man ledig fram tills måndag kväll ;)
 
Och imorgon händer det en hel del..
Telefon läkartid mellan kl: 08.00-09.00
Hårförlängning kl: 10.00
 
Packa någon tid efter de xD
Sedan bär det av på kryssningen :)
Om jag inte glömmer så tar jag med mig lilla digitalkameran också så får ni 
lite pics :)
 
 
Då återstår en fråga.. vilket smink ska man ta med imorgon xD
Har ju köpt en massa snyggt från make up store.. 
Vad för sminkning ska jag ha?!
Stora problem ;) haha!

Kommentarer

  • Matilda säger:

    ja det är ett stort problem med vilken sminkningen hihi! ha det bra kram syrran, Yeey! :)

    Svar: Visst är de!! Hmm förslag på vilka färger jag ska ta med systra min? ;) <3 Åh yeaah!
    deserveit.blogg.se

    2012-10-04 | 19:53:21
  • Matilda säger:

    det beror på vilka kläder du ska ha kanske en svart sotning och glitter eyeliner och lite rött läppstift med glans, eller du är fin i allting kram syrran. :)

    Svar: jadu de blir nog svarta kläder som vanligt ;) Den sminkningen låter perfekt! Tack syster <3 Aaw du är så vacker! Kramar <3
    deserveit.blogg.se

    2012-10-04 | 20:17:46

Kommentera inlägget här: