deserveit

Veckan

Kategori: Allmänt

Ny vecka, igår men iaf ;)
Och oktober har det ju hunnit att bli också ^^
 
Imorgon har jag min första natt på mitt nya schema, spännande :)
Började läsa min nya bok lite smått också, men har bara hunnit läsa 2 kapitel än så
länge så vet inte riktigt vad jag tycker än ;)
 
Men imorgon kommer även syskonen hit för jag och sambon ska vara lite
barnvakt medans mamma min ska göra sin delegering :D
Jag ska istället göra min delegering på torsdag, de traditionella provet man gör varje år ^^
Bästa att läsa på lite smått idag och imorgon..
 
På fredag så blir det att åka iväg på kryssning med min sötsöta vän Jessica :D
Ska bli så skoj att umgås med dig gumman <3
 
Men nu ni.. nu är det dags för lunch!
Så bye så länge :D
 
 
 

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Wiiie va kul vi ska ha =D

    Ser fram emot resan med dig! du och jag gumman =) <3

    Svar: Jag också sötnöt :D du och jag :D <3
    deserveit.blogg.se

    2012-10-02 | 15:25:10

Kommentera inlägget här: