deserveit

Big no no film

Kategori: Allmänt

God morgon kära läsare :D
 
Kollade ju som sagt på The Girl with the dragon tattoo igår kväll/natt..
Big No, No får den filmen från mig, rejält tummen ner :(
Filmen är näst intill 3 timmar lång och det kändes som dom snabb spolade alla scener
så att dom kunde få med början från 2:an också.. :S
 
Vissa små detaljer klipte dom in i filmen som ändrade handlingen från
den svenska varianten Män som hatar kvinnor.
Hon som spelar Lisbeth spelar rollen helt fel i den amerikanska varianten enligt mitt tycke.
Hon är inte grym och rå.. Hon är mer halv dryg och medgörlig.. 
Visar att hon har mer känslor, inte alls badass..
 

Usch nej jag blev verkligen besviken!

Men som sagt.. alla tycker vi ju olika gott folk och tur är ju de ;)
 
Detta är min trogna data kompis, vare sig vi kollar på film 
eller lyssnar på musik så är Zoey i min famn ;)
Men nu i natt så blev det sent så då ser man såhär trött ut ^^
Efter bilden så gick vi och la oss i sängen istället och det var
uppskattat verkligen av min lilla Zoey <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: