deserveit

Bortbjuden

Kategori: Allmänt

Om ett par timmar sitter man på en buss tillsammans med Sambon :)
Vi är bortbjudna hos hans kusins föräldrar på fika.
Ska bli väldans trevligt ;)
 
Så just nu sitter jag med min jumbo mugg som är fylld med Chai latte så
man kan bli reda och börja dagen :D Yummie!
 
Min lilla bäbis som var på världens mys humör igår ^^
Låg i min famn framför datan näst intill hela kvällen, aaw :)
 
FÖRRESTEN!
 
Ni som inte redan har sett det
 
Vill du kunna vara mer uppdaterad när jag jag har fotograferat?
Se alla bilder som jag har tagit?

Vet ni vad jag tycker då?
Logga in på Facebook och "Gilla" min nya sida Alexandra Sköldin Photography
Så får du full koll på min fotografiska värld ;)

Och det finns alltid tillfälle att boka mig som fotograf.
Bara att maila mig på [email protected]
Eller gå in på Facebook och "Gilla" min sida Alexandra Sköldin Photography och skriv till mig där :)
 
Gå in och "Gilla" sidan samt Dela sidan så blir jag super glad :D
 
Ni är underbara mina helt fantastiska läsare ska ni veta!
Blir så glad när det blir fler och fler som börjar läsa min blogg samt kommenterar <3
 
Ifall ni läsare skulle ha något speciellt önskemål någon gång om något
särskilt ni vill att jag ska skriva om eller visa, tveka inte att fråga! :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: