deserveit

Femme Fatale

Kategori: Handlat

Nu ska jag visa vad jag köpte på Kicks tidigare i veckan :)
Isadora har en ny kollektion som heter Paradox och hittade ett par godbitar ;)
 
Detta blev de
 

Ett riktigt fint läppstift med namnet - Femme Fatale
Jag själv brukar inte föredra mörka läppar på själv
särskilt inte röda men ååh detta är så otroligt snyggt!
 
Läppglanset - Zinfandel
Är också en riktigt grym färg!
Testade att ta läppstiftet Femme Fatale och sen Zinfandel över
och det blev en häftig blodröd färg.
Perfekt nu till hösten, lite mystik i mörkret ;)
 
Här har ni dom brevid varandra.
 
 
Det blev även ett nytt nagellack från OPI`s nya kollektion
German Collection
 
Denna färg heter - Every month is oktober fest
 
 
En riktigt härlig mörk/djup lila färg
Perfekt nu när mörkret börja falla inför hösten 
 
Min underbara mascara fick det bli också
eftersom den var slut här hemma
 
Och min härliga förbrukningsvara hårspray ;D
Absolut bästa hårsprayen enligt mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: