deserveit

GoodieBag

Kategori: Smink & Hår

Innan Make up Stores visning skulle börja fick alla varsin GoodieBag..
Otroligt nice ju :D
 
Jag fick detta
 



Och detta köpte jag
 

Vanilj parfym - I Löööööööööve it!



Body spa - Vattenmelon luktar de, verkligen en massa melon!
Ska smörja in hela mig efter en skön dusch sen, mumma :D
 
Dom sålde en hel del smink och allt var nedsatt till 100 kr!
Blev dock bara att jag köpte dessa två saker för det var så smockat med folk ;) Haha!
 
Ska nu ge er ett tips..
Försök att inte ha en nyfiken kisse vid er sida när ni ska fota.
Särskilt inte om hon älskar att leka med smink samt är ett kamera freak som sin matte ;)
Iaf.. då kan detta hända i sånna fall ;)
 



Märkte att allt smink försvann varje gång jag skulle fota de.
1. Ställer upp motivet/sminket jag skulle fota
2. Kollar så zoomen stämmer
3. *Poff* så var mitt motiv borta..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: